klantenservice-afbeelding

Klantenservice EMMA Footwear

Heb je een vraag over onze producten of over je bestelling? Hieronder vind je antwoord op al je vragen. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij EMMA Footwear hanteren we een retourtermijn van 100 dagen. Je mag de producten thuis voelen, passen en bekijken zoals in een fysieke winkel, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze hebt ontvangen.

Stappenplan
  • Meld je retour aan via onze retourpagina.
  • Maak je retour gereed voorverzending. Verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking.
  • Je kunt je retour versturen via PostNL (onder vermelding van ons antwoordnummer) of gebruik het bijgestuurde retourformulier met daarop het antwoordnummer:
  • EMMA Footwear t.a.v. Retouren
    Antwoordnummer 141
    6660 VB Elst (GLD)

    Let op: zonder aanmelding van de retour kunnen wij deze niet verwerken.

Hoe meld ik mijn retour aan?

Je mag kosteloos retourneren binnen 100 dagen na ontvangst, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt.

  • Ga naar je account of meld je retour aan via onze retourpagina.
  • Klik op de knop retour aanmelden en volg de instructies.
Hoe verzend ik mijn retour?

Maak je retour gereed voor verzending. Verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking. Je kunt je retour versturen via PostNL (onder vermelding van ons antwoordnummer) of gebruik het meegestuurde retourformulier met daarop het antwoordnummer:

EMMA Footwear t.a.v. Retouren
Antwoordnummer 141
6660 VB Elst (GLD)
Nederland

Let op: zonder aanmelding van de retour kunnen wij deze niet verwerken.

Bestellen en betalen


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Je kunt annuleren als je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Je kunt je bestelling zelf annuleren via je account. Ga naar de bestelling die je wilt annuleren en selecteer de producten. Klik daarna op bevestigen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de annulering.

Staat de optie er niet bij om je bestelling te annuleren? Dan is je bestelling al in behandeling genomen en is dit niet meer mogelijk. Je kunt de bestelling dan retourneren.

Het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen. Kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice.

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister Cash
  • Bankoverschrijving
  • Achteraf betalen via Billink.

Bezorgen


Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via je account. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Dit werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.