
Klantenservice EMMA Footwear
Heb je een vraag over onze producten of over je bestelling? Hieronder vind je antwoord op al je vragen. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Retourneren
Bij EMMA Footwear hanteren we een retourtermijn van 100 dagen. Je mag de producten thuis voelen, passen en bekijken zoals in een fysieke winkel, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze hebt ontvangen.
Stappenplan1. Verpak het artikel wat je retour wil sturen in de originele verzendzak of doos. Ben je de zak waar de artikelen in zaten kwijt? Vervang deze dan vooral even voor een andere zak. Let op: gebruik de doos die om je bestelde schoenen zit niet als verzenddoos. Schoenen in de doos, en een zakje om de doos!
2. Meld je retour aan via onze retourpagina.
3. Kies op welke manier je het retourlabel wil ontvangen:
- Laat het label printen bij een pakketpunt: je ontvangt dan een barcode die je kan laten scannen bij het pakketpunt en daar printen ze dan het label en plakken het op de verpakking.
- Of print het label zelf uit en plak op de verpakking. Indien je voor deze optie kiest, zorg er dan voor dat je het label altijd op de originele verzendzak of doos plakt, nooit direct op de verpakking van het artikel zelf.
4. Geef het pakket af bij een PostNL pakketpunt naar keuze.
5. Wij regelen de terugbetaling. Na het ontvangen van je retour, ontvang je binnen enkele dagen je geld terug.
Let op: zonder aanmelding van de retour kunnen wij deze niet verwerken.
Je mag kosteloos retourneren binnen 100 dagen na ontvangst, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt.
- Ga naar je account of meld je retour aan via onze retourpagina.
- Klik op de knop retour aanmelden en volg de instructies.
Maak je retour gereed voor verzending. Verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking. Je kunt je retour versturen via PostNL.
Let op: zonder aanmelding van de retour kunnen wij deze niet verwerken.
Bestellen en betalen
Je kunt annuleren als je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Je kunt je bestelling zelf annuleren via je account. Ga naar de bestelling die je wilt annuleren en selecteer de producten. Klik daarna op bevestigen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de annulering.
Staat de optie er niet bij om je bestelling te annuleren? Dan is je bestelling al in behandeling genomen en is dit niet meer mogelijk. Je kunt de bestelling dan retourneren.
Het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen. Kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice.
Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden aan:
- iDeal
- Paypal
- Creditcard
- Bancontact / Mister Cash
- Bankoverschrijving
- Achteraf betalen via Billink.
Bezorgen
Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via je account. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Dit werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Redbrick Pulse Speed Lace Werkschoen S3 Hoog is aan je winkelwagen toegevoegd.